Prominus Vastgoed BV kiest voor betere kwaliteit en lagere kosten ICT

Prominus Vastgoed BV kiest voor betere kwaliteit en lagere kosten ICT

Prominus Vastgoed BV heeft gekozen voor de KIREMA Cloud oplossing ‘Maximize IT’ en daarmee IT betrouwbaarder, veiliger, sneller en goedkoper gemaakt. Het vastgoedbedrijf, welke gevestigd is in Amsterdam, beheert over het gehele land onroerend goed zoals bedrijfspanden en winkelcentra. Prominus opereert vanuit meerdere kantoor- en thuislocaties in Nederland en kenmerkt zich door een zeer persoonlijke aanpak en een nauwe binding met opdrachtgevers en huurders.

“We kwamen in aanraking met KIREMA en zij wierpen een blik op onze ICT-plannen en aanverwante investeringen. Daarbij presenteerde KIREMA een andere aanpak, die veel flexibeler was en een dikke streep zette door de investeringen. Bovendien leidde deze aanpak ook tot een aanzienlijke kostenbesparing”

We spreken Ruud Jonen, directeur van Prominus Vastgoed BV. Hij vertelt enthousiast dat het vastgoedbedrijf hard groeit. “We zijn in de afgelopen tijd van 8 mensen gegroeid naar een kleine 30 mensen en we groeien door. Daarbij zijn we continu op zoek naar mensen die passie hebben voor het vak en die passen bij het DNA van ons bedrijf. Mensen dus die veel persoonlijke binding en aandacht hebben voor onze klanten en voor de huurders”. Bij deze groei is ook de behoefte van ICT veranderd. Voorheen investeerde Prominus in eigen hardware en onderhoud van de systemen. Daardoor was de groei en de veranderende vraag van overal eenvoudig, veilig en snel kunnen werken lastig in te vullen. Bovendien hadden de medewerkers van Prominus behoefte aan goede ondersteuning bij vragen en verstoringen. En zeker niet op de laatste plaats wilde het vastgoedbedrijf uit Amsterdam voldoen aan de moderne privacywetgeving en geen enkel risico lopen op beveiligingsissues.

 

“We kwamen in aanraking met KIREMA en zij wierpen een blik op onze ICT-plannen en aanverwante investeringen. Daarbij presenteerde KIREMA een andere aanpak, die veel flexibeler was en een dikke streep zette door de investeringen. Bovendien leidde deze aanpak ook tot een aanzienlijke kostenbesparing” vertelt Ruud. Inmiddels hebben de mensen van Prominus en KIREMA een unieke persoonlijke band opgebouwd en is iedereen erg blij met de ondersteuning die KIREMA biedt. “De omgeving functioneerde direct heel goed en de oplossing is echt een hele verademing. We kunnen volledig online werken en ook onze Yardi applicatie werkt waar je maar aan het werk bent. En dat is belangrijk, want dit uitgebreide systeem helpt ons om onze kwaliteit in de Onroerend Goed markt iedere dag weer te bewijzen. Alle bedrijfsprocessen van klantinformatie tot en met financiële systemen zijn daarmee altijd en overal voor iedereen binnen ons bedrijf beschikbaar. En binnen het werkplekconcept van KIREMA hoeven we ons geen zorgen te maken over privacywetgeving. En heel belangrijk: onze mensen worden zeer probleemoplossend en op een leuke manier ondersteund.” betoogt Jonen.

 

Ook ziet de directeur de ICT-werkplek als een mooie moderniseringsslag van het bedrijf. Naast papierloos werken en het streven naar een volledig elektrisch wagenpark zijn dit belangrijke middelen om onze medewerkers kwaliteit en een moderne werkomgeving te bieden.

 

OVER PROMINUS VASTGOED B.V.

Prominus Vastgoed B.V., voorheen HCI vastgoed management B.V., is 21 jaar actief op het gebied van vastgoedbeheer in Nederland en bestaat uit een select team van professionals. Een ingespeeld team dat het klappen van de zweep kent. Het bedrijf kenmerkt zich door altijd een stapje verder te gaan om de kwaliteit en continuïteit van haar werkzaamheden te kunnen waarborgen. Prominus Vastgoed B.V. gaat uit van de wensen, eisen en omstandigheden van haar klanten. Voor wat het beheer van gebouwen betreft volgt zij de filosofie: “Er bestaan geen kleinigheden, alleen grote kansen.” Mede daardoor heeft Prominus in het verleden meerdere malen grote en kleine huurders weten te behouden voor cliënten in binnen- en buitenland.

Naast vastgoedbeheer houdt het bedrijf zich bezig met ondersteuning van technische inspecties t.b.v. de aan- en/of verkoop van gebouwen. Prominus heeft volop oog voor de wensen en eisen van de controlling afdeling. Door bijvoorbeeld interface koppelingen te realiseren met de administratie van de opdrachtgevers. Zo zorgt het vastgoedbedrijf voor optimalisatie en snelheid, waarbij efficiëntie en vooruitgang de “key procesmakers” zijn.

 

OVER KIREMA

KIREMA helpt bedrijven met IT die slim aansluit op de ambities, wensen en eisen van bedrijven. Personalizing IT noemen we dat. Iedere ondernemer heeft z’n eigen verhaal, z’n ambitie en toekomstvisie. Wat is de richting die jij op wilt met je organisatie? Wij luisteren graag naar het verhaal achter jouw onderneming en zorgen ervoor dat IT en telefonie precies dat doen wat ervoor zorgt dat je groeit en iedere dag je klanten positief verrast. Veilig, effectief en praktisch. Wij geloven in het gemak van cloud en tegelijkertijd geloven wij dat publieke oplossingen vaak te algemeen zijn om echt het verschil te maken. Kirema maakt werken sneller, veilig, toegankelijker en vooral ook veel leuker. Dagelijks profiteren vele gebruikers van de intuïtieve en inspirerende werkplek die dagelijkse bedrijfsactiviteiten goed en betaalbaar ondersteunt. Vele makelaars, advocaten, B2B dienstverleners en mensen die bij bouwondernemingen werken profiteren al van de werkplek. MAXIMIZE IT® levert je de vele voordelen… iedere dag!