Hé manager, ik wil graag je mensen spreken!

Hé manager, ik wil graag je mensen spreken. Maar niet over IT

Door KIREMA op 21 augustus 2023.

Alles-in-één-IT voor een vast bedrag per maand

Proactief beheer voor Microsoft365 & Azure

Locatieonafhankelijke telefonie & internet

Moderne beveiliging en cyber security

Desktops, laptops, tablets, smartphones & printers

Kantoornetwerken, WiFi en VPN-tunnels

microsoft partner ict waarborg iso certificaat

Wij zijn een IT-dienstverlener, maar we praten nooit over IT. Dat wil zeggen: niet met onze klanten. Niet omdat wij het niet boeiend vinden, integendeel. Maar we vinden het nóg veel boeiender om te praten over jouw ambities, dromen en toekomstplannen voor je bedrijf. En het liefst horen we ook nog van de mensen op de werkvloer wat hun wensen en behoeften zijn. Pas dan weten wij hoe IT jouw organisatie het best kan helpen. Pas dan kunnen wij écht aan de slag. In deze blog vertelt Rutger Hilhorst, technisch manager bij KIREMA, hoe we dat doen.

Van IT naar ambities

Als IT-dienstverlener willen we dat mensen optimaal hun werk kunnen doen en dat ze een fijne werkplek hebben waar alles soepel werkt. Als wij met klanten over IT praten, haken ze negen van de tien keer keihard af. Het boeit ze niet, en dat begrijpen wij. We praten dan ook veel liever over jouw ambities. Stel dat we met een makelaar in gesprek gaan, richten we ons op hoe het bij zijn of haar makelaarsbedrijf gaat en of er specifieke uitdagingen zijn waarbij we kunnen helpen. We zijn nieuwsgierig naar ontwikkelingen in de branche en hoe we jouw organisatie daarbij kunnen ondersteunen.

Hé manager, ik wil graag je mensen spreken!

Wat heb je nodig

Aan elke nieuwe – potentiële – klant stellen we eerst de vraag: wat heeft jullie organisatie nodig? Wat is jullie roadmap? Waar willen jullie naartoe? Wat zijn de uitdagingen van de mensen op de werkvloer? We willen tot in onze haarvaten begrijpen hoe onze dienstverlening kan aansluiten bij jullie behoeften. Pas als we dat weten, weten we welke technologieën relevant zijn.

Technologie met relevantie

Zo sprak ik laatst met klant van ons die te maken heeft met zorgspecifieke data. Als privacy ergens belangrijk is, is het wel als het gaat over zorgspecifieke gegevens. In dat geval biedt Microsoft Purview een waardevolle aanvulling op de bestaande werkplek. Deze oplossing helpt bij het automatisch identificeren en classificeren van gevoelige data, en biedt inzicht in hoe de data wordt gebruikt. Stel je voor: je labelt een document als ‘financiële data’, data die je verplicht zeven jaar moet bewaren. Dankzij Purview kunnen medewerkers een bestand met dat label gedurende die zeven jaar niet verwijderen. Zo weet deze organisatie altijd zeker dat data veilig bewaard blijven volgens de wettelijke vereisten en hoeven de medewerkers zich geen zorgen te maken of ze niet het verkeerde bestand verwijderen. Dat is wat we noemen technologie met een directe en relevante meerwaarde. Hóe dat precies werkt, is voor de zorginstelling niet van belang. Dát het werkt, wel.

Ervaren hoe IT zonder blabla eruit ziet?

Wij houden de technologiewereld nauwlettend in de gaten en verbinden dit met de behoeften van onze – potentiële – klanten. Op die manier hoef jij je geen zorgen te maken over technologische ontwikkelingen. Dat is ons werk. Benieuwd hoe IT zonder blabla voelt? Boek gerust een afspraak in de agenda van Terry Klokkemeijer, hij vertelt je er alles over.

Wil je ons ergens anders over spreken? Neem contact met ons op via de website of bel met 0348 – 20 00 03.