‘De chemie tussen de mensen hier is heel mooi’

‘De chemie tussen de mensen hier is heel mooi’

Door KIREMA op 1 mei 2023.

Alles-in-één-IT voor een vast bedrag per maand

Proactief beheer voor Microsoft365 & Azure

Locatieonafhankelijke telefonie & internet

Moderne beveiliging en cyber security

Desktops, laptops, tablets, smartphones & printers

Kantoornetwerken, WiFi en VPN-tunnels

microsoft partner ict waarborg iso certificaat

Als Coördinator Servicedesk bij KIREMA draagt Jeffrey Renzenbrink zijn waardevolle steentje bij aan de goede relaties met onze klanten. In deze blog vertelt hij waarom hij voor KIREMA heeft gekozen en wat het werken bij deze IT-partner zo bijzonder maakt.

De juiste IT-oplossing en een professioneel team

Op de Servicedesk zijn mijn collega’s en ik het eerste contactpunt voor onze klanten. Samen zijn we hét visitekaartje van KIREMA. Als Coördinator Servicedeskben ik niet echt een doorsnee IT-man: ik ben verantwoordelijk voor de planningen, de bestellingen en de dagelijkse processen op de Servicedesk. Waar liggen de prioriteiten, wie bezoekt welke klant en gaan alle bestellingen netjes op tijd de deur uit? Mijn collega’s hebben diepgaande kennis van de technologie, ik zorg vooral voor de structuur. Wel zo prettig voor onze klanten. Zo kunnen onze klanten rekenen op de juiste IT-oplossing en een professioneel team dat altijd voor ze klaar staat.

Carrièreswitch

Voordat ik ruim drie jaar geleden bij KIREMA aan de slag ging, heb ik jarenlang in de detailhandel gewerkt. Ik ben begonnen als winkelmedewerker op mijn 16e en heb me opgewerkt tot filiaalmanager. Voor mij was het de ideale combinatie van klantcontact en zorg dragen voor mijn collega’s en de planning. De werktijden maakten dat ik op een gegeven moment toch koos voor een carrièreswitch. In de Retail werk je ook op zaterdag, en met de voetbal op zondag, hield ik geen tijd meer over voor andere dingen. Aangezien mijn vader en mijn broer al jaren in de IT werken, leek dat de meest logische richting. Ik begon bij een ICT-dienstverlener die gespecialiseerd is in zorgcommunicatie en VOIP. Op een gegeven moment voelde ik dat het tijd was voor een nieuwe uitdaging. Op dat moment nam KIREMA contact met mij op.

Mooie chemie

Tijdens het eerste gesprek bij KIREMA voelde ik meteen een klik. De communicatie was heel open, eerlijk en direct en ik voelde dat er oprechte interesse was. Het tweede gesprek was met Rutger Hilhorst, de technisch manager die de Servicedesk aanstuurt, en ook dat klikte meteen. Inmiddels kan ik met hem lezen en schrijven. Het team van KIREMA is heel hecht en de chemie tussen de mensen is heel mooi, hoe verschillend we op sommige vlakken ook zijn.

Over de bal struikelen

Als ik niet aan het werk ben, breng ik graag tijd door met mijn vriendin en onze twee kinderen. Daarnaast voetbal ik drie keer per week en ben ik trainer van de mini’s bij SV Aurora, waar ook mijn zoontje traint. Ik vind het geweldig om te zien hoe die kleine jongens nog nét niet over de bal struikelen. En zeg nou eerlijk: wat is er nou mooier dan een potje voetbal 😉.

Meer weten?

Met onze MAXIMIZE IT®-werkplek heb je altijd en overal de beschikking over een supersnelle, stabiele en veilige werkplek, zonder opstartkosten en grote investeringen. Tevreden medewerkers, business en IT voor een vast all-inclusive bedrag per maand. Wil je eens verder praten over de mogelijkheden? Neem contact met ons op via info@kirema.nl of bel 0348 – 20 00 03.

Ben je zelf op zoek naar een leuke baan in de ICT? Kijk dan eens bij onze vacatures of neem contact op met Annelies Kwakkenbos via mail of bel naar 0348 – 20 00 03.