Senior Servicedesk Engineer

Gepubliceerd op 28 november 2022

Senior Servicedesk Engineer

Woerden

Senior

Fulltime

Als Senior Servicedesk Engineer ben je hét visitekaartje van KIREMA • Personalize IT. Het betreft een functie met veel oplossend vermogen waar je samen met je collega’s alle 1e en 2e lijns ICT-meldingen van de eindgebruikers afhandelt op een leuke, klantvriendelijke manier. Daarnaast kun je overzicht creëren en bewaren, draag je verbeterprocessen aan, durf je anders te denken en werk je gestructureerd.

Over KIREMA • Personalize IT

Wij helpen ondernemers hun ambities waar te maken met IT en telefonie die precies past bij de onderneming. Wij geloven niet in one-fits all IT en combineren daarom het beste van standaard cloudoplossingen met specifieke oplossingen. Daarmee garanderen wij veilige, effectieve en goed werkende ICT, waarmee de ondernemer, de gebruiker en de klant van onze klant het verschil merkt. Vele dienstverleners, bouwbedrijven, makelaars, notarissen en advocaten merken het verschil met een werkplek die echt past bij de dagelijkse activiteiten en werkwijzen.

Waar kom je terecht?

Het is vrijdagmiddag, de muziek knalt uit de Sonos-boxen, biertje en borrelnoten staan voor je neus, er wordt geproost op gemigreerde klanten en behaalde certificeringen en er wordt druk gepraat over het weekend dat voor de deur staat. Het is vrijdagmiddag en als je terugkijkt op afgelopen week besef je je dat er een hoop gedaan is en er weer mooie stappen zijn gezet. Voorbereidingen voor de migraties zijn klaar, die 2 lastige klantissues zijn sneller opgelost dan je dacht en het is weer gelukt om de tickets op een meer dan acceptabel niveau te houden.

We zijn bij KIREMA een tikkeltje eigenwijs, doen dingen anders dan anderen en zijn continu op zoek naar nieuwe mogelijkheden waarmee we onze klanten nog beter mee kunnen helpen of onze diensten kunnen verbeteren. Het is hard werken en veel leren, maar wel met als doel om niet alleen KIREMA maar vooral ook jezelf te laten groeien. De een focust zich op de laatste ontwikkelingen van Office 365 en de ander richt zich meer op onze VOIP-diensten. Collega’s krijgen de vrijheid om met ideeën te komen, nieuwe mogelijkheden te onderzoeken en certificaten te halen die ze verder helpen in hun ontwikkeling.

Wat ga jij doen?

• Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van 1e en 2e lijns incidenten op het gebied van hard- en software
• Je analyseert incidenten en stelt prioriteiten aan de hand van gemaakte (SLA) afspraken
• Schrijven van werkinstructies en gebruikershandleidingen voor je collega’s en eindgebruikers
• Monitoren van klant locaties
• Installeren van nieuwe hardware/software en oplossen van evt storingen bij klanten op locatie
• Uitvoerend deelnemen aan (migratie)projecten
• Aandragen van verbeterprocessen tbv de Servicedesk
• Overzicht creëren en bewaren op de Servicedesk

Deze functie is voor 40 uur per week. Daarnaast moet je bereid zijn om mee te draaien in bereikbaarheidsdiensten.

Wat vragen we van jou?

• Je hebt minimaal een afgeronde MBO-4 ICT opleiding, aangevuld met relevante werk- en/of stage-ervaring
• 1-3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
• Een gezonde dosis geduld en hoge mate van klantvriendelijkheid
• Je bent in staat om zelfstandig te werken, maar bent ook een toegewijd teamlid
• Je kunt de vertaalslag maken van eindgebruiker naar de techniek
• Het kunnen herkennen van omvangrijke problemen en structurele knelpunten
• Je hebt een flexibele, klantgerichte instelling en een proactieve werkhouding
• Je weet je goed uit te drukken in de Nederlandse en Engelse taal
• Je bent in het bezit van een rijbewijs B
• Dat je kunt werken volgens ITIL-methodiek
• Dat je de basisbeginselen van VOIP begrijpt

Daarnaast heb je kennis en ervaring met:
• Windows 10/11
• Windows Server
• Microsoft 365
• Intune
• Azure AD
• Exchange Online
• Sharepoint
• OneDrive
• AAD Sync
• Microsoft Office
• Active Directory, DNS, DHCP
• Ervaring met Azure is een pré
• Ervaring met Netwerken (Cisco) is een pré
• Ervaring met VOIP is een pré
• Relevante Certificeringen zijn een pré

Wat krijg je van ons?

We bieden je een afwisselende en dynamische baan met een goed salaris gebaseerd op de ervaring die je hebt en 25 vakantiedagen (o.b.v 40 uur). Ook bieden wij je doorgroeimogelijkheden, kennis, ontwikkeling en een hoop lol. Wij zijn een informele organisatie en communiceren met korte lijnen. Natuurlijk heb je bij ons de gebruikelijke vrijdagmiddagborrel, maar belangrijker vinden wij het dat je het een uitdaging vindt om met ons de groei te willen maken die reeds in volle gang is.

Wij gaan graag samen met jou aan de slag om een opleidingsplan te maken en de route neer te zetten voor de door jou gewenste ontwikkeling. Wij bieden de opleidingsmogelijkheden die jij nodig hebt, maar streven er niet naar om iedereen hetzelfde opleidingstraject te laten volgen: diversiteit is een sleutel tot succes. Qua opleidingsplan kun je denken aan bijvoorbeeld Microsoft- en Cisco-certificeringen en verdieping op het gebied van VOIP. Maar ook buiten de gebaande paden is zeker bespreekbaar. Jouw ambitie is hierin leidend en je opleidingsbudget toereikend.

Interesse?

Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en herken jij jezelf in bovengeschetst profiel? Stuur dan je cv met motivatie naar vacatures@kirema.nl. Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Annelies Kwakkenbos, via a.kwakkenbos@kirema.nl of tel. 0348 – 20 00 03.