Als Junior Servicedesk Engineer ben je het eerste contactpunt voor onze klanten en daarom hét visitekaartje van KIREMA • Personalize IT. Het betreft een functie met veel oplossend vermogen waar je samen met je collega’s alle 1e en 2e lijn ICT-meldingen afhandelt van de eindgebruikers op een leuke, klantvriendelijke manier en Daarnaast ben je op de hoogte van ICT ontwikkelingen, durf je anders te denken en werk je gestructureerd.

Over KIREMA • Personalize IT
Bij KIREMA helpen wij bedrijven om de focus te houden op hun eigen werkzaamheden, door de ICT uit handen te nemen en voor een optimale werkplek te zorgen.  Wij bedenken en implementeren slimme IT-oplossingen voor de inrichting van hun infrastructuur. Hierbij kun je denken aan een Cloud desktop, Office 365, IP-telefonie en Wi-Fi. Kwaliteit staat daarbij voorop en daarom lopen wij net een stapje harder voor onze klanten.

Waar kom je terecht?
Het is vrijdagmiddag, de muziek knalt uit de Sonos-boxen, biertje en borrelnoten staan voor je neus, er wordt geproost op gemigreerde klanten en behaalde certificeringen en er wordt druk gepraat over het weekend dat voor de deur staat. Het is vrijdagmiddag en als je terugkijkt op afgelopen week besef je je dat er een hoop gedaan is en er weer mooie stappen zijn gezet. Voorbereidingen voor de migraties zijn klaar, die 2 lastige klantissues zijn sneller opgelost dan je dacht en het is weer gelukt om de tickets op een meer dan acceptabel niveau te houden. collega’s op de Servicedesk zijn weer een stuk wijzer door de Powershell-uitleg die je gegeven hebt.

We zijn bij KIREMA een tikkeltje eigenwijs, doen dingen anders dan anderen en zijn continu op zoek naar nieuwe mogelijkheden waarmee we onze klanten nog beter mee kunnen helpen of onze diensten kunnen verbeteren. Het is hard werken en veel leren, maar wel met als doel om niet alleen KIREMA maar vooral ook jezelf te laten groeien. De een focust zich op de laatste ontwikkelingen van Office 365 en de ander richt zich meer op onze VOIP diensten. Collega’s krijgen de vrijheid om met ideeën te komen, nieuwe mogelijkheden te onderzoeken en certificaten te halen die hun verder helpen in hun ontwikkeling.

Wat ga jij doen?
• Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van 1e en 2e lijn incidenten op het gebied van hard- en software
• Je analyseert incidenten en stelt prioriteiten aan de hand van gemaakte (SLA) afspraken
• Schrijven van werkinstructies en gebruikershandleidingen voor je collega’s en eindgebruikers
• Monitoren van klant locaties
• Installeren van nieuwe hardware/software en oplossen van evt storingen bij klanten op locatie

Deze functie is voor 32-40 uur per week. Daarnaast moet je bereid zijn om mee te draaien in bereikbaarheidsdiensten.

Wat vragen we van jou?
• Je hebt minimaal een afgeronde MBO-4 ICT opleiding, aangevuld met relevante werk en/ of stage-ervaring
• Een gezonde dosis geduld en hoge mate van klantvriendelijkheid
• Je bent in staat om zelfstandig te werken, maar bent ook een toegewijd teamlid
• Je kunt de vertaalslag maken van eindgebruiker naar de techniek
• Het kunnen herkennen van omvangrijke problemen en structurele knelpunten
• Je hebt een flexibele, klantgerichte instelling en een proactieve werkhouding
• Je weet je goed uit te drukken in de Nederlandse en Engelse taal
• Je bent in het bezit van een rijbewijs B

Daarnaast heb je kennis van en ervaring met:

• Windows 10/11
• Windows Server
• Microsoft 365
• Active Directory
• Kennis van Netwerken (Cisco) is een pré
• Ervaring met VOIP is een pré

Wat krijg je van ons?
We bieden je een afwisselende en dynamische baan met een goed salaris gebaseerd op de ervaring die je hebt en 25 vakantiedagen (o.b.v 40 uur). Ook bieden wij je doorgroeimogelijkheden, kennis, ontwikkeling en een hoop lol. Wij zijn een informele organisatie en communiceren met korte lijnen. Natuurlijk heb je bij ons de gebruikelijke vrijdagmiddagborrel, maar belangrijker vinden wij het dat je het een uitdaging vindt om met ons de groei te willen maken die reeds in volle gang is.

Wij gaan graag samen met jou aan de slag om een opleidingsplan te maken en de route neer te zetten voor de door jou gewenste ontwikkeling. Wij bieden de opleidingsmogelijkheden die jij nodig hebt, maar streven er niet naar om iedereen hetzelfde opleidingstraject te laten volgen: diversiteit is een sleutel tot succes. Qua opleidingsplan kun je denken aan bijvoorbeeld Microsoft- en Cisco-certificeringen en verdieping op het gebied van VOIP. Maar ook buiten de gebaande paden is zeker bespreekbaar, jouw ambitie is hierin leidend en je opleidingsbudget toereikend.

Welkomstcadeau
Natuurlijk vieren we je verjaardag en mag je zelf voor de taart of saucijzenbroodjes zorgen, maar we vieren ook je komst als nieuwe collega met een welkomstcadeau.
Altijd al een EliteGrill willen hebben? Of liever een iPad Mini of zorgeloos kunnen shoppen? Dat kan, we horen graag welk cadeau bij jou past!

Interesse?
Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en herken jij jezelf in bovengeschetst profiel? Stuur dan je cv met motivatie naar vacatures@kirema.nl. Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Annelies Kwakkenbos, via a.kwakkenbos@kirema.nl of tel. 0348 – 20 00 03.

Solliciteer nu

    Upload je CV