Goede ICT komt niet uit de lucht vallen. Daar wordt aan gewerkt. Daarin wordt geïnvesteerd. Bedrijven met winnende IT weten wat er bij de gebruikers speelt: hoe ze werken, waar ze tegenaan lopen en waar ze blij mee zijn.

KIREMA heeft daarom de User Happiness Scan ontwikkeld. Juist nú is zo’n scan extra belangrijk. De werkplekken in zowat ieder bedrijf zijn in korte tijd flink veranderd: we werken thuis, hybride en vooral digitaal.

Hoe blij zijn jouw medewerkers en collega’s over al die veranderingen? Hebben zij genoeg tools om hun werk goed en naar eigen tevredenheid te doen?

Met de User Happiness Scan krijg je hier inzicht in.

Wat is de User Happiness Scan?

Bij de User Happiness Scan staat het krijgen van inzicht in de digitale behoeften en het werkgeluk van jouw mensen centraal. Hoe doe je dat? Simpelweg door het aan hen te vragen.

Bij KIREMA hebben we jarenlange ervaring met customer experience en het meten van gebruikerstevredenheid. Hierdoor weten wij precies wat er moet worden gemeten en welke vragen er aan wie gesteld moeten worden.

Zo onderscheiden wij diverse gebruikersgroepen, denk aan: finance, sales, operations, field, marketing, customer service en management en directie. Je wilt niet geloven hoeveel gave ideeën, die direct toepasbaar zijn, voortkomen uit de gesprekken met iedere gebruikersgroep.

De User Happiness Scan is onderdeel van een totaalpakket, waarbij we in drie stappen jouw IT optimaliseren en iedere stap afzonderlijk eentje is die je dichterbij brengt. In de andere twee stappen nemen we de bedrijfsambities onder de loep en kijken we onder de motorkap van jouw bedrijf. We lichten ook deze stappen hier kort toe.

Hoe draagt ICT bij aan het verwezenlijken van jouw bedrijfsambities?

Hoe goed ondersteunt ICT de wensen, doelen en ambities van de organisatie? En hoe flexibel speelt jouw ICT-omgeving in op veranderingen in de organisatie? In een eendaagse workshop helpen wij jou dit uit te pluizen.

Aan het einde van de dag heb je een helder inzicht in wat jouw ICT moet doen om bedrijfsdoelen op het vlak van productiviteit, samenwerking, communicatie en klanttevredenheid te ondersteunen. Een belangrijke basis om de plannen voor ICT duidelijk neer te zetten en een helder plan te maken hoe ICT maximaal bijdraagt aan het verwezenlijken van de bedrijfsambities.

Wat schuilt er onder de motorkap van jouw bedrijf?

Wat is er op dit moment allemaal aanwezig op ICT-gebied? We gooien die motorkap open om te kijken wat eronder zit. En we kijken in hoeverre de huidige ICT-omgeving overeen komt met de gewenste. Wellicht dient de olie bijgevuld te worden, is de koelvloeistof niet meer op niveau, of is de conclusie dat je de komende jaren met de huidige ICT vooruit kan, maar dat het goedkoper kan als je het net wat anders inricht.

In onze Technische deepdive kijken we naar de technische basis, de kosten en de kwaliteit van ICT. Een belangrijke scan om snel verbeteringen door te voeren en een toekomstgerichte omgeving voor je bedrijf te realiseren.

Tijdens het doorlopen van de 3 stappen uit ons totaalpakket, ontwerp je als het ware ICT waarmee jij slimmer, sneller en professioneler werkt dan ooit tevoren.

Win dé User Happiness Scan

Terug naar de User Happiness Scan. Wil jij weten wat er op ICT-gebied in jouw bedrijf speelt? Wil je weten hoe de diverse gebruikersgroepen werken, waar ze tegenaan lopen, waar ze blij mee zijn en in hoeverre ze tevreden zijn over de ICT-tools in de organisatie?

Mail dan nu naar info@kirema.nl met als onderwerp: Ik wil winnende ICT.

De eerste vijf bedrijven die mailen winnen.

Graag tot gauw.

Ontvang altijd de laatste updates