Cloud Telefonie

Grote kans dat u binnen uw organisatie al op verschillende manier via de cloud werkt. Bijvoorbeeld online opslag van data of het gebruik van softwaretoepassingen in de Cloud. De mogelijkheden zijn enorm en maken het werk stukken makkelijker en efficiënter.

VOIP telefonie is nu een betrouwbare methode om te bellen over dataverbindingen zoals het Internet, ook wel bekend als VoIP (Voice over IP). Door te bellen via uw eigen lokale netwerk (LAN) zijn investeringen in dure telefooncentrales en hoge kosten voor onderhoud, service en beveiliging verleden tijd. Met de cloud telefonie van KIREMA investeert u voor een fractie van uw huidige kosten in een compleet nieuwe telefoonomgeving met alle functionaliteiten van een traditionele telefooncentrale.

Wat kunt u verwachten? zie hier enkele features:

  1. Keuzemenu Leid uw klanten naar de juiste afdeling via een Auto Attendant.

  2. Mobility Anywhere / Kantoor op afstand De mobiliteitsfuncties Mobility Anywhere en Kantoor op afstand geven u de vrijheid overal (kantoor, thuis, mobiel) bereikbaar te zijn op één enkel zakelijk nummer. Wanneer u dat wenst!

  3. Toolbar Met de Toolbar maakt het mogelijk alle functies van de telefooncentrale, onafhankelijk van het toestel, op elke PC (kantoor, thuis), op een intuïtieve manier te bedienen.

  4. Mobile app De mobile app bedient u dezelfde functies van de telefooncentrale via uw smartphone, zodat u ten allen tijde uw eigen bereikbaarheid kunt beheren.

  5. Telefonie Applicatie Integratie Uw Klantkaart applicaties integreren met de Applicatie Integratie van KIREMA; de klantkaart verschijnt nog voordat u de telefoon heeft opgenomen. De applicatie Integratie Integreert ook op basis van uw bestaande TAPI interface

  6. Conferencing HD (HiFi) audio-conferencing, eenvoudig te gebruiken vanuit Microsoft Outlook Agenda. Inclusief laten bellen en muten van deelnemers, mp3 opnames maken van meetings en beheren via een browser.

  7. Receptie software De Receptie software is browser gebaseerde software applicatie het beheren van inkomende gesprekken. De Receptie software is er voor kleine kantoren, middelgrote organisaties, omgevingen met veel medewerkers, meerdere afdelingen en locaties. De Receptie software is inclusief wachtrijfunctionaliteit, monitort gebruikers zowel vast als mobiel en kan een onbeperkt aantal lijnen bedienen.

  8. Call Center software De Call Center software is er voor middelgrote bedrijven en afdelingen tot multinationals en is inzetbaar in elke omgeving. De Call Center software ondersteunt meer dan 50 wachtrijen, meerdere afdelingen, meerdere locaties en heeft de mogelijkheid voor mobiele agenten en thuiswerkers en uitgebreide rapportagemogelijkheden.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met KIREMA Cloud Technology via 0348 20 00 03 of info@kirema.nl