Cloud Telefonie

Grote kans dat je binnen jullie organisatie al op verschillende manier via de cloud werkt. Bijvoorbeeld online opslag van data of het gebruik van softwaretoepassingen in de Cloud. De mogelijkheden zijn enorm en maken het werk stukken makkelijker en efficiënter.

VOIP telefonie is een betrouwbare methode om te bellen over dataverbindingen zoals het Internet, ook wel bekend als VoIP (Voice over IP). Door te bellen via je eigen lokale netwerk (LAN) zijn investeringen in dure telefooncentrales en hoge kosten voor onderhoud, service en beveiliging verleden tijd. Met de cloud telefonie van KIREMA investeer je voor een fractie van de huidige kosten in een compleet nieuwe telefoonomgeving met alle functionaliteiten van een traditionele telefooncentrale.

Wat kun je verwachten? Zie hier enkele features:

Keuzemenu
Leid je klanten naar de juiste afdeling via een Auto Attendant.

Mobility Anywhere / Kantoor op afstand
De mobiliteitsfuncties Mobility Anywhere en Kantoor op afstand geven je de vrijheid overal (kantoor, thuis, mobiel) bereikbaar te zijn op één enkel zakelijk nummer. Wanneer je dat ook wenst!

Toolbar
De Toolbar maakt het mogelijk alle functies van de telefooncentrale, onafhankelijk van het toestel, op elke PC (kantoor, thuis), op een intuïtieve manier te bedienen.

Mobile app
Met de mobiele app bedien je dezelfde functies van de telefooncentrale via je smartphone, zodat je ten allen tijde je eigen bereikbaarheid kunt beheren.

Telefonie Applicatie Integratie
Jullie Klantkaart applicaties integreren met de Applicatie Integratie van KIREMA; de klantkaart verschijnt nog voordat je de telefoon hebt opgenomen. De applicatie Integratie Integreert ook op basis van je bestaande TAPI interface.

Conferencing
HD (HiFi) audio-conferencing, eenvoudig te gebruiken vanuit Microsoft Outlook Agenda. Inclusief laten bellen en muten van deelnemers, mp3 opnames maken van meetings en beheren via een browser.

Receptie software
De Receptie software is browser gebaseerde software applicatie het beheren van inkomende gesprekken. De Receptie software is er voor kleine kantoren, middelgrote organisaties, omgevingen met veel medewerkers, meerdere afdelingen en locaties. De Receptie software is inclusief wachtrijfunctionaliteit, monitort gebruikers zowel vast als mobiel en kan een onbeperkt aantal lijnen bedienen.

Call Center software
De Call Center software is er voor middelgrote bedrijven en afdelingen tot multinationals en is inzetbaar in elke omgeving. De Call Center software ondersteunt meer dan 50 wachtrijen, meerdere afdelingen, meerdere locaties en heeft de mogelijkheid voor mobiele agenten en thuiswerkers en uitgebreide rapportagemogelijkheden.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met KIREMA Cloud Technology via 0348 20 00 03 of info@kirema.nl